Podinspektor ds. projektowania przestrzennego (Warszawa)
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko:
Podinspektor ds. projektowania przestrzennego w Zespole Analiz Przestrzennych Biura Architektury i Planowania Przestrzennego
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
Główne odpowiedzialności:
- wykonywanie zadań w ramach opracowywania projektu studium uwarunkowań i zagospodarowania przestrzennego oraz jego zmian,
- wykonywanie prac projektowych, studialnych, analitycznych i koncepcyjnych oraz przygotowywanie wytycznych z zakresu planowania przestrzennego,
- zbieranie, przetwarzanie i analiza danych przestrzennych związanych z prowadzonymi opracowaniami.
Charakterystyka pracy:
- opracowywanie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie struktury funkcjonalno-przestrzennej oraz jego zmian, z wykorzystaniem narzędzi GIS (Arc GIS, Arc GIS Pro),
- opracowywanie wizualizacji architektoniczno-urbanistycznych do projektów/koncepcji w zakresie struktury funkcjonalno-przestrzennej z wykorzystaniem narzędzi do wizualizacji,
- wykonywanie prac projektowych, studialnych, analitycznych i koncepcyjnych, w zakresie struktury funkcjonalno-przestrzennej z wykorzystaniem narzędzi GIS (Arc GIS, Arc GIS Pro), narzędzi wspomagania projektowania CAD oraz narzędzi do wizualizacji,
- praca na stanowisku wymaga podstawowej znajomości zagadnień z zakresu projektowania urbanistycznego i zasad kształtowania ładu przestrzennego,
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa Prawo budowlane, ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o gospodarce nieruchomościami.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz.530),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia w zakresie architektury, urbanistyki, gospodarki przestrzennej, architektury krajobrazu,
- wymagane kompetencje: identyfikacja z Urzędem; wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur; dążenie do rezultatów; otwartość na zmiany; komunikacja; samodzielność; sumienność; współpraca; obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Termin składania dokumentów: 30 marca 2023 r.