Główny specjalista ds. postępowań z zakresu geodezji (Warszawa)
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy:
Główny specjalista ds. postępowań z zakresu geodezji w Wydziale Katastru Biura Geodezji i Katastru
Zakres zadań:
Główne odpowiedzialności:
- prowadzenie spraw z zakresu modernizacji ewidencji gruntów i budynków.
Charakterystyka pracy:
- rozstrzyganie o przyjęciu lub odrzuceniu uwag zgłoszonych do projektu operatu opisowo-kartograficznego,
- prowadzenie spraw związanych z projektowaniem, organizacją i realizacją prac geodezyjnych,
- przetwarzanie danych ewidencji gruntów i budynków na potrzeby analiz, sprawozdań i zestawień,
- prowadzenie spraw związanych ze standaryzacją oraz zachowaniem spójności danych ewidencyjnych dla obszaru m.st. Warszawy
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera1, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia w dziedzinie geodezji i kartografii,
- powyżej 5-letni staż pracy,
- powyżej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie geodezji, ewidencji gruntów i budynków,
- uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 2 „rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych
- kompetencje: identyfikacja z urzędem, dążenie do rezultatów, komunikacja, samodzielność, sumienność, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Termin składania dokumenty: 21 marca 2024 r.