Inspektor wojewódzki (Katowice)

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko:

Inspektor wojewódzki do spraw kontroli działalności geodezyjnej i kartograficznej w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej

Wymiar etatu: 1, Liczba stanowisk pracy: 2

Adres urzędu

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska, 25 40 - 032 Katowice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przeprowadzanie kontroli w jednostkach samorządu terytorialnego w celu zbadania prawidłowości realizacji zadań nałożonych na organy administracji geodezyjnej i kartograficznej oraz oceny zgodności ich wykonywania z przepisami i standardami geodezyjnymi.
  • Przeprowadzanie kontroli w jednostkach wykonawstwa geodezyjnego w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych oraz posiadania uprawnień zawodowych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii w celu oceny zgodności wykonywania prac z przepisami prawa i standardami geodezyjnymi.
  • Prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach skarg na działalność geodetów uprawnionych w celu zbadania zasadności złożonych skarg i przygotowania projektów odpowiedzi na skargę lub projektów wniosków do Głównego Geodety Kraju o zastosowanie sankcji dyscyplinarnych.
  • Rozpatrywanie wniosków oraz skarg na działalność organów administracji geodezyjnej i kartograficznej w celu przygotowania projektów odpowiedzi.
  • Rozpatrywanie wniosków o zbadanie zasadności odmowy włączenia dokumentacji technicznej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w celu przygotowania projektów odpowiedzi dla wnioskującego o te czynności wykonawcy prac.
  • Opracowywanie projektów opinii wykładni i interpretacji dotyczących stosowania przepisów prawa z zakresu geodezji i kartografii w celu przygotowania stanowiska Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w sprawach kierowanych do organu nadzoru geodezyjnego i kartograficznego.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: wyższe geodezyjne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z wykonywaniem samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • szczególne uprawnienia: uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie (1 i 2): 1. geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz 2. rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawniczych
    • podejmowanie decyzji;
    • odpowiedzialność;
    • kreatywność; samodzielność, inicjatywa.
    • znajomość ustawy : Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy;
    • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego;
    • znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej;
    • znajomość rozporządzenia PRM ws. wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej;
    • znajomość Statutu i Regulaminu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach;
    • rzetelność;
    • terminowość;
    • zorientowanie na osiąganie celów;
    • nastawienie na rozwój;
    • umiejętność współpracy;
    • umiejętności analityczne;
    • skuteczna komunikacja;

wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu Kodeksu postępowania administracyjnego;
  • znajomość języka rosyjskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym;
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych;
  • dwuletnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na stanowiskach urzędniczych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie kandydata o nietoczącym się przeciwko niemu postępowaniu karnym,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagania dodatkowe,
  • kopia dokumentu potwierdzającego szczególne uprawnienia wskazane w ogłoszeniu,
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (w szczególności świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu oraz w razie konieczności zakresy czynności lub opisy stanowisk pracy).

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów: 30-06-2014

Miejsce składania dokumentów:

Śląski Urząd Wojewódzki Biuro Obsługi Klienta, ul. Jagiellońska 25, pokój 161, parter,40 - 032 Katowice z dopiskiem "Oferta pracy – inspektor wojewódzki ds. kontroli działalności geodezyjnej i kartograficznej w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej”

Inne informacje:

Wzory oświadczeń wymaganych przy składaniu dokumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu: bip.katowice.uw.gov.pl, w zakładce zatrudnienie

Nasze patronaty

XXIII Ogólnopolskie Sympozjum Fotogrametryczno-Teledetekcyjne
18-20 września 2024
INTERGEO 2023
10-12 października 2023
VIII Forum BioGIS
29-30.11.2023
GIS Day w Stolicy
23 listopada 2023

Quizy mapowe

Gdzie leży ten kraj?
Puzzle z mapą świata
Jaki to kraj?
Quiz WORLDLE - Jaki to kraj?
Wersja dla zaawansowanych
Geoquiz historyczny
EOGuesser