Inspektor wojewódzki (Katowice)
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko:
Inspektor wojewódzki do spraw kontroli działalności geodezyjnej i kartograficznej w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej
Wymiar etatu: 1, Liczba stanowisk pracy: 2
Adres urzędu
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska, 25 40 - 032 Katowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przeprowadzanie kontroli w jednostkach samorządu terytorialnego w celu zbadania prawidłowości realizacji zadań nałożonych na organy administracji geodezyjnej i kartograficznej oraz oceny zgodności ich wykonywania z przepisami i standardami geodezyjnymi.
- Przeprowadzanie kontroli w jednostkach wykonawstwa geodezyjnego w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych oraz posiadania uprawnień zawodowych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii w celu oceny zgodności wykonywania prac z przepisami prawa i standardami geodezyjnymi.
- Prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach skarg na działalność geodetów uprawnionych w celu zbadania zasadności złożonych skarg i przygotowania projektów odpowiedzi na skargę lub projektów wniosków do Głównego Geodety Kraju o zastosowanie sankcji dyscyplinarnych.
- Rozpatrywanie wniosków oraz skarg na działalność organów administracji geodezyjnej i kartograficznej w celu przygotowania projektów odpowiedzi.
- Rozpatrywanie wniosków o zbadanie zasadności odmowy włączenia dokumentacji technicznej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w celu przygotowania projektów odpowiedzi dla wnioskującego o te czynności wykonawcy prac.
- Opracowywanie projektów opinii wykładni i interpretacji dotyczących stosowania przepisów prawa z zakresu geodezji i kartografii w celu przygotowania stanowiska Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w sprawach kierowanych do organu nadzoru geodezyjnego i kartograficznego.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: wyższe geodezyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z wykonywaniem samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii
- pozostałe wymagania niezbędne:
- szczególne uprawnienia: uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie (1 i 2): 1. geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz 2. rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawniczych
- podejmowanie decyzji;
- odpowiedzialność;
- kreatywność; samodzielność, inicjatywa.
- znajomość ustawy : Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy;
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego;
- znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej;
- znajomość rozporządzenia PRM ws. wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej;
- znajomość Statutu i Regulaminu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach;
- rzetelność;
- terminowość;
- zorientowanie na osiąganie celów;
- nastawienie na rozwój;
- umiejętność współpracy;
- umiejętności analityczne;
- skuteczna komunikacja;
wymagania dodatkowe
- przeszkolenie z zakresu Kodeksu postępowania administracyjnego;
- znajomość języka rosyjskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym;
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych;
- dwuletnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na stanowiskach urzędniczych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie kandydata o nietoczącym się przeciwko niemu postępowaniu karnym,
- kopia dokumentu potwierdzającego wymagania dodatkowe,
- kopia dokumentu potwierdzającego szczególne uprawnienia wskazane w ogłoszeniu,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (w szczególności świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu oraz w razie konieczności zakresy czynności lub opisy stanowisk pracy).
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów: 30-06-2014
Miejsce składania dokumentów:
Śląski Urząd Wojewódzki Biuro Obsługi Klienta, ul. Jagiellońska 25, pokój 161, parter,40 - 032 Katowice z dopiskiem "Oferta pracy – inspektor wojewódzki ds. kontroli działalności geodezyjnej i kartograficznej w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej”
Inne informacje:
Wzory oświadczeń wymaganych przy składaniu dokumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu: bip.katowice.uw.gov.pl, w zakładce zatrudnienie