Czwarta edycja programu partnerskiego Mio
Czwarta edycja Mio Grand Tour potrwa do końca tego roku. Program partnerski przeznaczony jest dla partnerów handlowych Mio, którzy kupują sprzęt firmy u autoryzowanych dystrybutorów - firm Comes S.A., Megabajt i Komsa Sp. z o.o.
- To już czwarta edycja programu, który cieszy się dużym powodzeniem wśród dealerów - mówi Tarik Hassan, CEE Marketing Manager Mio Technology. - Mamy nadzieję, że w tym roku ta liczba uczestników programu jeszcze się zwiększy, zwłaszcza że korzystnie zmieniliśmy zasady naliczania bonusów - dodaje.
Partnerzy otrzymują punkty za każde zakupione u autoryzowanego dystrybutora urządzenie Mio - w zależności od modelu (1 punkt za urządzenia z serii Moov i Moov M, a 2 za serię S). Bonus procentowy przyznawany jest na podstawie liczby zdobytych w ten sposób punktów.
Oprócz punktów za zakupy uczestnicy Mio Grand Tour otrzymują premie pieniężne za zadania wykonane podczas wirtualnej podróży po Skandynawii. Im więcej urządzeń firma kupi u autoryzowanego dystrybutora Mio, tym więcej punktów POI na wirtualnej trasie z Uppsali do Helsinek jest aktywnych i tym więcej dodatkowych punktów można zdobyć. W wybranych miejscach można też pobrać banner flash, który po umieszczeniu na stronie internetowej dealera umożliwia uzyskanie kolejnej premii.
- Od początku Mio Grand Tour, oprócz funkcji handlowej, ma formułę edukacyjną. Podczas pokonywania wirtualnej trasy uczestnicy programu otrzymują porcję ciekawostek na temat wybranych miast - tym razem w Skandynawii - a także poszerzają swoją wiedzę na temat sprzętu Mio - wyjaśnia Tarik Hassan. Prezentacje i zadania, z którymi podczas pokonywania trasy mierzą się dealerzy są związane właśnie z Półwyspem Skandynawskim i urządzeniami do nawigacji.
Więcej informacji na temat IV edycji programu partnerskiego Mio Grand Tour znajduje się na stronie: http://pl.miograndtour.com/.
Źródło: netPR