Podinspektor, inspektor, główny specjalista w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami - 5 etatów (Pruszków)
Starosta Pruszkowski poszukuje kandydata na stanowisko:
Podinspektora, inspektora lub głównego specjalistę w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami – 5 etatów
W zakresie Geodezji:
Wymagania niezbędne (dotyczy naboru na podinspektora):
- wykształcenie średnie geodezyjne;
- znajomość przepisów prawa geodezyjnego, administracyjnego, cywilnego;
- wymagania kompetencyjne: sumienność, dążenie do rezultatów, komunikacja;
- umiejętność obsługi komputera ( Ośrodek, EwOpis, GeoMapa, Word, Exel, );
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
Wymagania niezbędne (dotyczy naboru na inspektora):
- wykształcenie wyższe geodezyjne;
- znajomość przepisów prawa geodezyjnego, administracyjnego, cywilnego;
- minimum 3 letni staż pracy (dotyczy naboru na inspektora);
- doświadczenie zawodowe minimum 3 lata pracy w dziedzinie geodezji, kartografii, ewidencji gruntów i budynków ( dotyczy naboru na inspektora);
- wymagania kompetencyjne: sumienność, dążenie do rezultatów, komunikacja;
- umiejętność obsługi komputera ( Ośrodek, EwOpis, GeoMapa, Word, Exel, );
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
Wymagania niezbędne (dotyczy naboru na głównego specjalistę) :
- wykształcenie wyższe geodezyjne;
- znajomość przepisów prawa geodezyjnego, administracyjnego, cywilnego;
- minimum 5 letni staż pracy( dotyczy naboru na głównego specjalistę) ;
- doświadczenie zawodowe minimum 5 lata pracy w dziedzinie geodezji, kartografii, ewidencji gruntów i budynków ( dotyczy naboru na głównego specjalisty);
- wymagania kompetencyjne: sumienność, dążenie do rezultatów, komunikacja;
- umiejętność obsługi komputera ( Ośrodek, EwOpis, GeoMapa, Word, Exel, );
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
Wymagania dodatkowe (dotyczy naboru na podinspektora):
- znajomość budowy i struktury baz danych oraz modeli specyfikacyjnych baz danych EGiB, BDOT500, GESUT;
- znajomość oprogramowań geodezyjnych (Ośrodek, EwOpis, GeoMap,),
- znajomość budowy GML;
- znajomość języka zapytań SQL;
- doświadczenie w posługiwaniu się językiem GML;
- doświadczenie w dziedzinie produkcji i/lub kontroli jakości baz danych BDOT500, GESUT, EGiB;
- doświadczenie przy projektowaniu i realizacji projektów informatycznych opartych na bazach danych;
- wiedza z zakresu zarządzania projektami w zakresie geodezji;
- umiejętność współpracy w zespole;
- odporność na stres.
Wymagania dodatkowe (dotyczy naboru na inspektora lub głównego specjalistę):
- uprawnienia zawodowe z zakresu geodezji i kartografii;
- znajomość budowy i struktury baz danych oraz modeli specyfikacyjnych baz danych EGiB, BDOT500, GESUT;
- znajomość oprogramowań geodezyjnych (Ośrodek, EwOpis, GeoMap,),
- znajomość budowy GML;
- znajomość języka zapytań SQL;
- doświadczenie w posługiwaniu się językiem GML;
- doświadczenie w dziedzinie produkcji i/lub kontroli jakości baz danych BDOT500, GESUT, EGiB;
- doświadczenie przy projektowaniu i realizacji projektów informatycznych opartych na bazach danych;
- wiedza z zakresu zarządzania projektami w zakresie geodezji;
- umiejętność współpracy w zespole;
- odporność na stres.
Główne obowiązki ( 4 etaty):
- aktualizacja bazy ewidencji gruntów i budynków;
- aktualizacja bazy danych mapy zasadniczej;
- prowadzenie spraw z zakresu geodezji i kartografii dotyczących postępowań administracyjnych;
- przygotowanie projektów decyzji i postanowień;
- inicjowanie i wdrażanie rozwiązań mających na celu poprawę pracy;
- udzielanie informacji z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
w tym z ewidencji gruntów i budynków; - obsługa interesantów w zakresie geodezji;
- naliczanie należnej opłaty oraz utrwalenie jej w Dokumencie Obliczenia Opłaty
za udostępniany materiał państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; - wystawianie licencji określającej uprawnienia podmiotu dotyczące możliwości wykorzystywania udostępnionych materiałów zasobu;
- utrzymywanie materiałów zgromadzonych w powiatowym zasobie geodezyjnym
i kartograficznym w jak najlepszym stanie i porządku; - współpraca z jednostkami organizacyjnymi administracji publicznej w zakresie realizacji zadań z dziedziny geodezji i kartografii;
- kontrola jakości mapy numerycznej i baz danych EGiB;
- udział w tworzeniu warunków technicznych realizacji zamówień m.in. na utworzenie
i aktualizację baz danych BDOT500, GESUT; - weryfikacja zasilenia baz danych BDOT500, GESUT, EGiB;
- bieżąca obsługa systemu do prowadzenia zasobu geodezyjnego
i Kartograficznego; - udział w przygotowaniu warunków technicznych, specyfikacji, projektów umów;
- udział w weryfikacji i kontroli jakości produktów i usług zamówień publicznych;
- przygotowanie raportów i sprawozdań na podstawie baz danych oraz bieżącej realizacji zadań służby geodezyjnej i kartograficznej.
W zakresie gospodarki nieruchomościami:
Wymagania niezbędne (dotyczy naboru na podinspektora):
- wykształcenie średnie;
- znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, prawa administracyjnego, prawa cywilnego;
- wymagania kompetencyjne: sumienność, dążenie do rezultatów, komunikacja;
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
Wymagania niezbędne (dotyczy naboru na inspektora):
- wykształcenie wyższe geodezyjne lub administracyjne;
- znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, prawa administracyjnego, prawa cywilnego;
- minimum 3 letni staż pracy;
- doświadczenie zawodowe minimum 3 lata pracy w dziedzinie gospodarki nieruchomościami;
- wymagania kompetencyjne: sumienność, dążenie do rezultatów, komunikacja;
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
Wymagania dodatkowe (dotyczy naboru na podinspektora lub inspektora):
- umiejętność współpracy w zespole;
- odporność na stres;
- umiejętność pracy z trudnym interesantem;
- umiejętność obsługi komputera (Intradok, KSAT, REJCEN, GEOMapa, EwOpis, Word, Exel, ).
Główne obowiązki (1 etat):
- prowadzenie spraw związanych z ustalaniem odszkodowania za wywłaszczone nieruchomości na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji z zakresy dróg publicznych;
- przygotowanie projektów decyzji i postanowień;
- prowadzenie rejestru decyzji w systemie informatycznym;
- inicjowanie i wdrażanie rozwiązań mających na celu poprawę pracy;
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi administracji publicznej w zakresie realizacji zadań.
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
Dokumenty można składać w zamkniętej kopercie w kancelarii Starostwa Powiatowego w Pruszkowie ul. Drzymały 30, parter sala A lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres urzędu. Dopuszczamy również mailową formę składania aplikacji (