Stanowisko ds. udostępniania danych ewidencji gruntów i budynków (Poznań)
Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ w Poznaniu poszukuje osoby na stanowisko:
Stanowisko ds. udostępniania danych ewidencji gruntów i budynków
Numer referencyjny: ZG-ZKS.11000.16.2023
Forma nawiązania stosunku pracy: umowa o pracę
Wymiar etatu: pełny
Termin składania ofert: 11.10.2023
Zakres podstawowych czynności
Rejestrowanie wniosków wpływających do komórki organizacyjnej
Udzielanie informacji telefonicznej w zakresie spraw prowadzonych przez komórkę organizacyjną
Wysyłanie materiałów zasobu pod wskazany adres
Wysyłanie korespondencji
Wysyłanie dokumentów obliczenia opłaty
Przygotowywanie akt i przekazywanie ich do archiwum zakładowego
Prowadzenie spraw związanych z zawiadamianiem właściwego sądu o niezgodnościach danych katastru nieruchomości z oznaczeniem nieruchomości w księdze wieczystej
Sporządzanie informacji dla Prezydenta Miasta Poznania o przypadkach nieuiszczenia opłaty skarbowej, w ramach spraw prowadzonych przez komórkę organizacyjną
Prowadzenie spraw dotyczących zwrotu opłaty skarbowej uiszczanej w ramach realizowanych spraw
Wyjaśnianie błędnych wartości wpłat za dokumenty i materiały z ewidencji gruntów i budynków
Rozpatrywanie wniosków o udostępnienie informacji z ewidencji gruntów i budynków - wystawianie dokumentów obliczenia opłaty
Wymagania niezbędne
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
nieposzlakowana opinia
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
praca/praktyka/staż w jednostkach administracji publicznej lub/i jednostkach wykonawstwa geodezyjnego
umiejętność komunikacji językowej na dobrym poziomie
umiejętność obsługi komputera – pakietu Office, Internetu oraz urządzeń biurowych
umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
umiejętność poprawnego redagowania pism
umiejętność współpracy z ludźmi
wykształcenie wyższe I stopnia, kierunek lub specjalność: geodezja i kartografia, architektura i urbanistyka, gospodarka przestrzenna, geoinformacja, geoinformatyka, geografia, nauki o administracji
znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych
Wymagania dodatkowe
co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach administracji publicznej, w szczególności w ośrodku dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej
studia podyplomowe z zakresu administracji lub prawa samorządu terytorialnego
wiedza na temat metod i technik sprawnej obsługi klienta