Stanowisko ds. udostępniania danych ewidencji gruntów i budynków (Poznań)
Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ w Poznaniu poszukuje osoby na stanowisko:
Stanowisko ds. udostępniania danych ewidencji gruntów i budynków
-
Numer referencyjny: ZG-ZKS.11000.16.2023
-
Forma nawiązania stosunku pracy: umowa o pracę
- Wymiar etatu: pełny
- Termin składania ofert: 11.10.2023
Zakres podstawowych czynności
- Rejestrowanie wniosków wpływających do komórki organizacyjnej
- Udzielanie informacji telefonicznej w zakresie spraw prowadzonych przez komórkę organizacyjną
- Wysyłanie materiałów zasobu pod wskazany adres
- Wysyłanie korespondencji
- Wysyłanie dokumentów obliczenia opłaty
- Przygotowywanie akt i przekazywanie ich do archiwum zakładowego
- Prowadzenie spraw związanych z zawiadamianiem właściwego sądu o niezgodnościach danych katastru nieruchomości z oznaczeniem nieruchomości w księdze wieczystej
- Sporządzanie informacji dla Prezydenta Miasta Poznania o przypadkach nieuiszczenia opłaty skarbowej, w ramach spraw prowadzonych przez komórkę organizacyjną
- Prowadzenie spraw dotyczących zwrotu opłaty skarbowej uiszczanej w ramach realizowanych spraw
- Wyjaśnianie błędnych wartości wpłat za dokumenty i materiały z ewidencji gruntów
i budynków - Rozpatrywanie wniosków o udostępnienie informacji z ewidencji gruntów i budynków - wystawianie dokumentów obliczenia opłaty
Wymagania niezbędne
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
- praca/praktyka/staż w jednostkach administracji publicznej lub/i jednostkach wykonawstwa geodezyjnego
- umiejętność komunikacji językowej na dobrym poziomie
- umiejętność obsługi komputera – pakietu Office, Internetu oraz urządzeń biurowych
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
- umiejętność poprawnego redagowania pism
- umiejętność współpracy z ludźmi
- wykształcenie wyższe I stopnia, kierunek lub specjalność: geodezja i kartografia, architektura i urbanistyka, gospodarka przestrzenna, geoinformacja, geoinformatyka, geografia, nauki o administracji
- znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych
Wymagania dodatkowe
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach administracji publicznej, w szczególności w ośrodku dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej
- studia podyplomowe z zakresu administracji lub prawa samorządu terytorialnego
- wiedza na temat metod i technik sprawnej obsługi klienta
- wykształcenie średnie geodezyjne