Stanowisko ds. aktualizacji danych ewidencji gruntów i budynków (Poznań)
Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ w Poznaniu poszukuje osoby na stanowisko:
Stanowisko ds. aktualizacji danych ewidencji gruntów i budynków
- Numer referencyjny: ZG-ZKS.11000.4.2025
- Forma nawiązania stosunku pracy: umowa o pracę
- Wymiar etatu: pełny
- Termin składania ofert: 30.06.2025
Zakres podstawowych czynności
- Zadania określone dla stanowiska pracy, zapisane w Regulaminie organizacyjnym i innych regulacjach wewnętrznych
- Prowadzenie i aktualizacja baz danych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie:
- ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości)
- rejestru cen nieruchomości
- Zawiadamianie o dokonanych zmianach danych ewidencyjnych właściwe organy
- Rejestrowanie dokumentów stanowiących podstawę zmian w ewidencji gruntów i budynków
- Skanowanie dokumentów stanowiących podstawę zmian w ewidencji gruntów i budynków
- Rejestrowanie skanów dokumentów w zasobach informatycznych MODGiK
- Uczestniczenie w pracach dotyczących rozwoju systemu teleinformatycznego do prowadzenia baz danych zasobu
- Rozpatrywanie wniosków o udostępnienie materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- wydawanie licencji i wystawianie dokumentów obliczenia opłaty
- udostępnianie rzeczoznawcom majątkowym - do wglądu - zbiorów aktów notarialnych
- Sporządzanie zestawień objętych rejestrem cen nieruchomości
- Udzielanie informacji telefonicznej w zakresie spraw prowadzonych przez komórkę organizacyjną
- Wysyłanie dokumentów obliczenia opłaty
- Sporządzanie sprawozdań, analiz, informacji z zakresu prowadzonych spraw
- Prowadzenie ewidencji i rejestrów związanych z realizowanymi zadaniami
Wymagania niezbędne
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
- praca/praktyka/staż w jednostkach wykonawstwa geodezyjnego lub w jednostkach administracji publicznej
- wykształcenie wyższe I stopnia, kierunek lub specjalność: geodezja i kartografia, geoinformatyka, inżynieria środowiska, gospodarka przestrzenna, geoinformacja, geografia
Wymagania dodatkowe
- co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku urzędniczym w jednostkach administracji publicznej, w szczególności w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
- umiejętność analizy danych
- umiejętność poprawnego redagowania pism
- umiejętność pracy z bazami danych
- umiejętność rozwiązywania problemów, trudności merytorycznych
- umiejętność współpracy z ludźmi i pracy w zespole
- umiejętność właściwego stosowania przepisów prawa
- wykształcenie wyższe II stopnia, kierunek lub specjalizacja: geodezja i kartografia
- znajomość programów do tworzenia baz danych zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych