Inspektor ds. geodezji w Wydziale Postępowań Ewidencyjnych i Rozgraniczeń Nieruchomości w BGiK (Warszawa)
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy:
Inspektor ds. geodezji w Wydziale Postępowań Ewidencyjnych i Rozgraniczeń Nieruchomości w Biurze Geodezji i Katastru
Charakterystyka pracy:
- prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z aktualizacją ewidencji gruntów i budynków,
- wydawanie decyzji administracyjnych o nałożeniu obowiązku dostarczenia danych niezbędnych do aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków,
- prowadzenie spraw związanych z egzekucją obowiązku dostarczenia danych niezbędnych do aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków, w drodze wykonania zastępczego,
- prowadzenie spraw związanych z ustalaniem gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne, kodeks postępowania administracyjnego, rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków, ustawa o księgach wieczystych i hipotece, rozporządzenie w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, ustawa o lasach, ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawa Prawo wodne, kodeks cywilny, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o własności lokali, ustawa o gospodarce nieruchomościami, przepisy z zakresu ochrony danych osobowych, ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa o ochronie informacji niejawnych, ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa o drogach publicznych, rozporządzenie w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawa Prawo zamówień publicznych, ustawa Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi, ustawa o ustroju m.st. Warszawy, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa o opłacie skarbowej.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia z zakresu geodezji i kartografii,
- minimum 3-letni staż pracy,
- powyżej 4-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie geodezji, ewidencji gruntów i budynków,
- wymagane kompetencje: identyfikacja z urzędem, wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur, sumienność, dążenie do rezultatu, samodzielność, otwartość na zmiany, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Termin składania dokumentów: 14 czerwca 2021 r.