Inspektor ds. geodezji w Wydziale Ewidencji Nazw i Adresów (Warszawa)
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy:
Inspektor ds. geodezji, Dział Numeracji Porządkowej w Wydziale Ewidencji Nazw i Adresów Biura Geodezji i Katastru
Zakres zadań:
- prowadzenie i utrzymywanie w stanie aktualności baz danych adresowych dla obszaru m.st. Warszawy,
- prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów,
- udzielanie informacji, wydawanie zaświadczeń i udostępnianie danych w zakresie adresów i nazw,
- planowanie numeracji porządkowej w powiązaniu z nadawaniem nazw obiektom
miejskim.
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia w dziedzinie geodezji i kartografii, gospodarki przestrzennej i powyżej 3-letni staż pracy albo wykształcenie średnie w dziedzinie geodezji i kartografii i powyżej 5-letni staż pracy,
- powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie geodezji, gospodarki przestrzennej
- kompetencje: identyfikacja z urzędem, dążenie do rezultatów, komunikacja, samodzielność, sumienność, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Termin składania dokumentów mija 16 sieprnia 2024 r.