Starszy Specjalista ds. analiz danych (Warszawa)
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko:
Starszy Specjalista do spraw analiz danych uzyskanych w wyniku inwentaryzacji infrastruktury i usług telekomunikacyjnych oraz w ramach Punktu Informacyjnego ds. Telekomunikacji, a także prowadzenia rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych i rejestru jednostek samorządu terytorialnego w Wydziale Zarządzania Danymi, Departament Strategii i Analiz
Osoba na tym stanowisku:
- Analizuje dane pozyskane w wyniku inwentaryzacji infrastruktury i usług telekomunikacyjnych oraz w ramach Punktu Informacyjnego ds. Telekomunikacji oraz generuje raporty w tym zakresie, gromadzi, przetwarza oraz archiwizuje dane o infrastrukturze telekomunikacyjnej i infrastrukturze technicznej w tym aktualizuje bazy danych
- Prowadzi rejestr przedsiębiorców telekomunikacyjnych oraz rejestr jednostek samorządu terytorialnego wykonujących działalność w zakresie telekomunikacji, a także bierze udział w tworzeniu i aktualizacji bazy danych w tym zakresie
- Weryfikuje dane przekazywane przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych w ramach art. 7 Prawa telekomunikacyjnego
- Bierze udział w opracowywaniu raportu dotyczącego pokrycia terytorium Rzeczypospolitej Polskiej istniejącą infrastrukturą telekomunikacyjną
- Uczestniczy w pracach związanych z przygotowaniem procesu retencji danych o infrastrukturze telekomunikacyjnej oraz ich publikacją
- Analizuje dane i informacje przekazywane do Departamentu przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych, jednostki samorządu terytorialnego, podmioty użyteczności publicznej oraz inne podmioty przekazujące dane
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w zakresie sporządzania analiz danych
- Znajomość jęzka angielskiego na poziomie B 1
- Znajomość: ustawy Prawo telekomunikacyjne; ustawy o wspieraniu rozwoju sieci i usług telekomunikacyjnych; rynku telekomunikacyjnego w tym zagadnień z zakresu telekomunikacji umożliwiających ocenę wartości merytorycznej rozpatrywanych danych i informacji; zagadnień dotyczących konfliktu interesów oraz przeciwdziałania korupcji
- Umiejętność: przeprowadzenia analiz z wykorzystaniem środowiska Ms Excel i formułowania zapytań SQL do baz danych, precyzyjnego formułowania wniosków wynikających z generowanych raportów, interpretacji przepisów prawa
- Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta/interesanta
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Urząd oferuje:
- Dogodną lokalizację w nowoczesnej przestrzeni biurowej, blisko stacji Metra Rondo Daszyńskiego
- Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 7:00, a 9:00)
- Możliwość wykonywania pracy w formie telepracy w określone dni tygodnia
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”), nagrody jubileuszowe, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
- Bogaty pakiet szkoleń, dofinansowanie nauki języka i studiów
- Spotkania okolicznościowe dla pracowników i ich rodzin (np. Rodzinny Piknik Naukowo-Sportowy, impreza mikołajkowa itp.)
- Pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie wypoczynku i kart Multisport, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
- Możliwość wykupienia pakietu medycznego w preferencyjnej cenie (prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin) i grupowego ubezpieczenia na życie
- Parking dla rowerów
- Pokój Rodzica z dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki
Wymagane dokumenty:
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie dotyczące spełniania wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Aplikuj elektronicznie przez stronę: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=1b5be20057cb43d081c92976f6dc465e
Lub w formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 112536" na adres: Urząd Komunikacji Elektronicznej Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Giełdowa 7/9, 01-211 Warszawa
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 22 534-91-24 lub mailowego na adres:
Dokumenty należy złożyć do: 28.12.2022
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu.