Starszy Specjalista ds. analiz danych (Warszawa)

Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko:

Starszy Specjalista do spraw analiz danych uzyskanych w wyniku inwentaryzacji infrastruktury i usług telekomunikacyjnych oraz w ramach Punktu Informacyjnego ds. Telekomunikacji, a także prowadzenia rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych i rejestru jednostek samorządu terytorialnego w Wydziale Zarządzania Danymi, Departament Strategii i Analiz

Osoba na tym stanowisku:

  • Analizuje dane pozyskane w wyniku inwentaryzacji infrastruktury i usług telekomunikacyjnych oraz w ramach Punktu Informacyjnego ds. Telekomunikacji oraz generuje raporty w tym zakresie, gromadzi, przetwarza oraz archiwizuje dane o infrastrukturze telekomunikacyjnej i infrastrukturze technicznej w tym aktualizuje bazy danych
  • Prowadzi rejestr przedsiębiorców telekomunikacyjnych oraz rejestr jednostek samorządu terytorialnego wykonujących działalność w zakresie telekomunikacji, a także bierze udział w tworzeniu i aktualizacji bazy danych w tym zakresie
  • Weryfikuje dane przekazywane przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych w ramach art. 7 Prawa telekomunikacyjnego
  • Bierze udział w opracowywaniu raportu dotyczącego pokrycia terytorium Rzeczypospolitej Polskiej istniejącą infrastrukturą telekomunikacyjną
  • Uczestniczy w pracach związanych z przygotowaniem procesu retencji danych o infrastrukturze telekomunikacyjnej oraz ich publikacją
  • Analizuje dane i informacje przekazywane do Departamentu przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych, jednostki samorządu terytorialnego, podmioty użyteczności publicznej oraz inne podmioty przekazujące dane

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w zakresie sporządzania analiz danych
  • Znajomość jęzka angielskiego na poziomie B 1
  • Znajomość: ustawy Prawo telekomunikacyjne; ustawy o wspieraniu rozwoju sieci i usług telekomunikacyjnych; rynku telekomunikacyjnego w tym zagadnień z zakresu telekomunikacji umożliwiających ocenę wartości merytorycznej rozpatrywanych danych i informacji; zagadnień dotyczących konfliktu interesów oraz przeciwdziałania korupcji
  • Umiejętność: przeprowadzenia analiz z wykorzystaniem środowiska Ms Excel i formułowania zapytań SQL do baz danych, precyzyjnego formułowania wniosków wynikających z generowanych raportów, interpretacji przepisów prawa
  • Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta/interesanta
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Urząd oferuje:

  • Dogodną lokalizację w nowoczesnej przestrzeni biurowej, blisko stacji Metra Rondo Daszyńskiego
  • Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 7:00, a 9:00)
  • Możliwość wykonywania pracy w formie telepracy w określone dni tygodnia
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”), nagrody jubileuszowe, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
  • Bogaty pakiet szkoleń, dofinansowanie nauki języka i studiów
  • Spotkania okolicznościowe dla pracowników i ich rodzin (np. Rodzinny Piknik Naukowo-Sportowy, impreza mikołajkowa itp.)
  • Pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie wypoczynku i kart Multisport, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość wykupienia pakietu medycznego w preferencyjnej cenie (prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin) i grupowego ubezpieczenia na życie
  • Parking dla rowerów
  • Pokój Rodzica z dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie dotyczące spełniania wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Aplikuj elektronicznie przez stronę: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=1b5be20057cb43d081c92976f6dc465e

Lub w formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 112536" na adres: Urząd Komunikacji Elektronicznej Biuro Dyrektora Generalnego

ul. Giełdowa 7/9, 01-211 Warszawa

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 22 534-91-24 lub mailowego na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Dokumenty należy złożyć do: 28.12.2022

Decyduje data: wpływu oferty do urzędu.

 

Nasze patronaty

XXIII Ogólnopolskie Sympozjum Fotogrametryczno-Teledetekcyjne
18-20 września 2024
INTERGEO 2023
10-12 października 2023
VIII Forum BioGIS
29-30.11.2023
GIS Day w Stolicy
23 listopada 2023

Quizy mapowe

Gdzie leży ten kraj?
Puzzle z mapą świata
Jaki to kraj?
Quiz WORLDLE - Jaki to kraj?
Wersja dla zaawansowanych
Geoquiz historyczny
EOGuesser