Stanowisko w Referacie Weryfikacji i Aktualizacji Baz Danych PZGiK (Kraków)
Stanowisko urzędnicze w referacie Weryfikacji i Aktualizacji Baz Danych PZGiK w Wydziel Geodezji UMK
UM Krakowa oferuje:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Dostęp do najnowszych technologii.
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
- Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
- Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
- Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej.
1. Wymagania niezbędne (formalne):
- Spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe w zakresie geodezji,
- co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w zakresie geodezji,
- posiadanie geodezyjnych uprawnień zawodowych w zakresie 1 lub 2 określonych w art. 43 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
*„staż pracy” rozumiany jako okres zatrudnienia, do którego zastosowanie mają przepisy kodeksu pracy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, aktu powołania, mianowania, wyboru)
*„doświadczenie zawodowe” rozumiane jako okres nabywania umiejętności w oparciu o umowę o pracę, umowę cywilno – prawną, staż, praktykę, wolontariat, prowadzoną działalność gospodarczą itp.
*wykształcenie - w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 20 września 2018 r. w sprawie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych oraz dyscyplin artystycznych.
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- Znajomość ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
- Znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
- Znajomość rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków.
- Znajomość rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
- Znajomość rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości.
- Znajomość rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości.
- Znajomość rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 kwietnia 2021 r. w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
- Znajomość zagadnień z zakresu działania Wydziału Geodezji.
- Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty.
- Posiadanie dodatkowych geodezyjnych uprawnień zawodowych poza wymienionymi w wymaganiach niezbędnych w pkt. e) określonych w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne.
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- Klauzula dokumentów przeznaczonych dla zleceniodawców, przekazywanych przez Jednostki Wykonawstwa Geodezyjnego wraz z operatami technicznymi, z chwilą ich przyjęcia do PZGiK.
- Weryfikacja zbiorów danych oraz innych materiałów przekazywanych do PZGiK pod względem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii w szczególności pod względem kompletności przekazywanych wyników wykonywanych prac geodezyjnych oraz spójności przekazywanych danych z prowadzonymi bazami EGiB, GESUT i BDOT500.
- Aktualizacja baz PZGiK (BDSOG, BDOT500, GESUT, EGiB) na podstawie operatów technicznych przyjętych do PZGiK.
- Rejestracja czasu pracy w systemie RCP.
- Wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania Wydziału zleconych przez Dyrektora, jego Zastępców i Kierownika Referatu.
- Podpisywanie pism o charakterze informacyjnym, pism o uzupełnienie dokumentów.
- Podpisywanie dokumentów, w stosunku do których pracownik został umocowany poprzez stosowne upoważnienie (zarządzenie, inne).
- Parafowanie przygotowywanych przez siebie dokumentów chyba, że przepisy wyższego rzędu stanowią inaczej.
- Dostęp do informacji zastrzeżonych na podstawie odrębnego poświadczenia bezpieczeństwa.
- Dostęp do danych osobowych w zakresie realizowanych zadań na podstawie odrębnego upoważnienia.
- Inne czynności na podstawie odrębnych upoważnień lub pełnomocnictw.
- Udział w szkoleniach, naradach - okresowa aktualizacja wiedzy i przepisów.
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:
- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
- Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami).
- Stanowisko: Podinspektor lub Inspektor.
- Miejsce pracy: Wydział Geodezji Urząd Miasta Krakowa – Urząd Miasta Krakowa.
- Siedziba Wydziału: Kraków, ul. Grunwaldzka 8.
- Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków-Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa – BIP MK
- Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze (wraz z dodatkiem funkcyjnym) z przedziału 3 800 złotych brutto do 4 700 złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie, o którym mowa, zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- dyspozycyjność: w godzinach pracy
- praca przy komputerze: tak
- praca w terenie: nie
- praca w soboty: nie
- uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B: nie
- inne: brak
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 11 grudnia 2022 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 13 grudnia 2022 o godz. 10.00 w sali Lea UMK, Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.