Inspektor ds. postępowań z zakresu geodezji (Warszawa)
Prezydent Warszawy ogłasza nabór kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy:
Inspektor ds. postępowań z zakresu geodezji - II Dział Ewidencji Gruntów i Budynków w Wydziale Postępowań Ewidencyjnych i Rozgraniczeń Nieruchomości Biura Geodezji i Katastru
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Główne odpowiedzialności:
- prowadzenie postępowań w sprawach: gleboznawczej klasyfikacji gruntów, aktualizacji ewidencji gruntów i budynków, rozpatrywania zarzutów do danych ujawnionych podczas modernizacji ewidencji gruntów i budynków, zobowiązania podmiotów ewidencyjnych do dostarczenia dokumentacji niezbędnej do aktualizacji ewidencji gruntów i budynków oraz prowadzenie egzekucji tego obowiązku poprzez wykonanie zastępcze.
Charakterystyka pracy:
- prowadzenie analiz umożliwiających aktualizację bazy danych ewidencji gruntów i budynków,
- wydawanie decyzji w sprawie aktualizacji ewidencji gruntów i budynków,
- wydawanie decyzji o nałożeniu obowiązku dostarczenia danych niezbędnych do aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków,
- wydawanie decyzji w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustaw: Prawo geodezyjne i kartograficzne, Kodeks postępowania administracyjnego, o księgach wieczystych i hipotece, o lasach, o ochronie gruntów rolnych i leśnych, o drogach publicznych, o opłacie skarbowej, o ustroju m.st. Warszawy, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, rozporządzeń: Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków, Rady Ministrów z dnia 12 września 2012r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia
2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz przepisów prawa z zakresu ochrony danych osobowych.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia z zakresu geodezji i kartografii, gospodarki przestrzennej, gospodarki nieruchomościami lub jednolite magisterskie na kierunku prawo,
- minimum 3-letni staż pracy,
- powyżej 4-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie geodezji, kartografii, ewidencji gruntów i budynków, gospodarki nieruchomościami,
- wymagane kompetencje: identyfikacja z Urzędem, sumienność, dążenie do rezultatów, samodzielność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego lub wewnętrznego.
Termin składania dokumentów: 12 lipca 2023r.