Główny specjalista ds. informacji geoprzestrzennej (Warszawa)
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista w Wydziale Informacji Geoprzestrzennej w Departamencie Systemów Teleinformatycznych , Geostatyki i Spisów.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Koordynacja prac w zakresie wdrażania technologii GIS w celu jej zastosowania w procesie produkcji statystycznej,
Koordynacja prac w zakresie budowy, wykorzystania i rozwoju baz geoprzestrzennych w celu ich zastosowania w procesie produkcji statystycznej,
Koordynacja prac związanych z udziałem Urzędu w projektach i inicjatywach dotyczących informacji geoprzestrzennej na szczeblu krajowym i w ramach Unii Europejskiej w celu dostosowania systemu informacji geoprzestrzennej do standardów międzynarodowych,
Współpraca z Eurostatem oraz innymi organizacjami międzynarodowymi w celu ustanowienia spójnych wytycznych i standardów dotyczących integracji danych statystycznych z danymi przestrzennymi,
Prowadzenie prac w zakresie geokodowania operatów statystycznych w celu ich wykorzystania w procesie produkcji statystycznej,
Prowadzenie prac związanych z tworzeniem zbiorów danych przestrzennych w celu ich wykorzystania na etapie realizacji badań statystycznych i do udostępniania ich wyników,
Koordynacja i prowadzenie prac związanych z określeniem przestrzennej identyfikacji informacji zawartych w Krajowym Rejestrze Urzędowym Podziału Terytorialnego Kraju w celu prowadzenia dokumentacji kartograficznej rejestru,
Udział w pracach związanych z budową i rozwojem infrastruktury informatycznej w celu zapewnienia spójności procesów przechowywania i udostępniania danych przestrzennych na potrzeby statystyki publicznej.
Warunki pracy:
Praca administracyjno-biurowa,
Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
Praca przy komputerze,
Budynek Głównego Urzędu Statystycznego jest w znacznym zakresie dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Przy wejściu do budynku GUS brak progów utrudniających wjazd wózkiem,
Schody w holu głównym są wyposażone w ruchome platformy do transportu wózka,
Wewnątrz budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych,
Windy wyposażone są w informację głosową oraz oznakowanie dla osób niewidomych, natomiast nie są dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich w zakresie usytuowania poręczy i tablicy przyzywowej,
W budynku znajduje się 5 toalet przystosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Wymagania
Niezbędne:
Wykształcenie: wyższe o kierunku geodezja i kartografia lub gospodarka przestrzenna lub systemy informacji geograficznej lub geografia lub geoinformacja lub geoinformatyka lub informatyka,
3 lata doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej lub w obszarze związanym z systemami informacji geograficznej,
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
Znajomość ustawy o statystyce publicznej,
Znajomość ustawy o służbie cywilnej,
Znajomość dyrektywy INSPIRE oraz ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej,
Organizacja pracy i orientacja na osiągnięcie celów,
Komunikacja pisemna,
Komunikacja interpersonalna,
Współpraca,
Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych,
Myślenie analityczne,
Posiadanie obywatelstwa polskiego,
Korzystanie z pełni praw publicznych,
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowe:
Znajomość języka angielskiego na poziomie C1,
Umiejętność wykonywania analiz geostatystycznych.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
Życiorys/CV i list motywacyjny
kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia wyższego o kierunku geodezja i kartografia lub gospodarka przestrzenna lub systemy informacji geograficznej lub geografia lub geoinformacja lub geoinformatyka lub informatyka,
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie 3-letniego doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej lub obszarze związanym z systemami informacji geograficznej,
kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie B2 lub oświadczenie o znajomości języka angielskiego na poziomie B2,
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie C1 lub oświadczenie o znajomości języka angielskiego na poziomie C1.
Termin składania dokumentów: 16.08.2018 Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. - ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa Zatrudnienie na zastępstwo.
Proponowane wynagrodzenie brutto ok. 3 091 zł + dodatek stażowy.
Dokumenty można składać: 1) w formie papierowej na adres Urzędu lub osobiście w skrzynce znajdującej się w holu GUS, oznaczonej „Oferty kandydatów do pracy w GUS” w godzinach pracy Urzędu 8.15-16.15 w zamkniętych kopertach lub 2) w formie elektronicznej za pośrednictwem: Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) albo poczty elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.. W przypadku przesyłania dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej należy przesłać skany własnoręcznie podpisanych oświadczeń. Kandydatki/kandydaci, którzy składają dokumenty za pośrednictwem poczty elektronicznej, dopuszczeni do udziału w naborze, są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie 2 etapu naboru tj. pisemnego testu wiedzy merytorycznej.
Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne o kolejnych etapach naboru zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailem. Informacje o metodach i technikach naboru: Proces naboru składa się z następujących etapów: etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert - do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne, etap 2: pisemny test wiedzy merytorycznej, etap 3: rozmowa kwalifikacyjna. Oferty złożone po terminie oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru. Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: http://bip.stat.gov.pl/ogloszenia/wolne-stanowiska-pracy/glowny-urzad-statystyczny/.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 608 30 42, 608 30 95, 449 40 91, 608 33 29, 449 40 52, 608 31 78, 608 30 25.