Inspektor wojewódzki ds. monitorowania i kontroli w zakresie pzgik (Wrocław)
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki do spraw monitorowania i kontroli w zakresie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznegow Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej w Oddziale Kontroli Geodezyjnej i Kartograficznej
Ogłoszenie o naborze nr 11053 z dnia 17.05.2017 r.
Adres urzędu:Pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie monitoringu i kontroli nad tworzeniem, prowadzeniem i udostępnianiem przez organy administracji geodezyjnej i kartograficznej baz danych i baz metadanych Krajowego Systemu Informacji o Terenie,
- prowadzenie monitoringu i kontroli organów administracji geodezyjnej i kartograficznej w zakresie prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- prowadzenie monitoringu i kontroli bazy „systemu PZGiK” w zakresie gromadzenia danych,
- prowadzenie monitoringu i kontroli nad zmianami w strukturze agrarnej oraz zmianami w sposobie użytkowania gruntów i ich bonitacji w ramach monitoringu prowadzonego przez marszałka województwa,
- wydawanie dzienników praktyki zawodowej i prowadzenie rejestru wydanych dzienników praktyki zawodowej,
- prowadzenie monitoringu i kontroli koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu oraz ochrony znaków geodezyjnych grawimetrycznych i magnetycznych, a także procedur związanych z gleboznawczą klasyfikacją gruntów przez starostę,
- prowadzenie kontroli materiałów i zbiorów danych opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych, które zasilają bazy danych Krajowego Systemu Informacji o Terenie, w szczególności bazy danych ewidencji gruntów i budynków oraz bazę danych „systemu PZGiK”,
- przygotowywanie projektów pism w zakresie współpracy między organami służby geodezyjnej i kartograficznej.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe geodezyjne
- znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne
- znajomość ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej
- znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
- znajomość ustawy o swobodzie działalności gospodarczej
- znajomość ustawy Prawo budowlanie
- znajomość ustawy Prawo wodne
- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
- znajomość KPA
- znajomość rozporządzenia w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania tych wyników do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- znajomość rozporządzenia w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- znajomość rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych
- znajomość rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków
- znajomość rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów
- znajomość rozporządzenia w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej
- znajomość rozporządzenia w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT
- znajomość rozporządzenia w sprawie ochrony znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych
- znajomość rozporządzenia w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych
- znajomość rozporządzenia w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych
- znajomość systemów informacji o terenie oraz standardów wymiany danych ewidencyjnych i geodezyjnych (GML, SWING, SWDE)
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność komunikacji pisemnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 29.05.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Dolnośląski Urząd Wojewódzki
Wydział Organizacji i Rozwoju
pl. Powstańców Warszawy 1
50-153 Wrocław
lub składać w pok. 0200 z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej GK/KGK /01/05/2017”.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (71) 340-64-08.