Inspektor do spraw geodezji (Słupsk)
Urząd Morski w Słupsku poszukuje kandydatów na stanowisko:
Inspektor do spraw geodezji w Wydziale Techniczno-Inwestycyjnym i Robót Czerpalnych
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- redagowanie map i opracowywanie wyników pomiarów;
- weryfikowanie zgodności map w dokumentach projektowych według potrzeb do stanu faktycznego w terenie;
- kontrola nad mapami wykonanymi przez wykonawców zewnętrznych;
- prowadzenie pomiarów za pomocą instrumentów geodezyjnych w ramach monitoringu linii brzegowej;
- pozyskiwanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej z Ośrodków Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz ich redagowanie według potrzeb realizowanych inwestycji;
- wznawianie granic pasa technicznego w portach i przystaniach morskich;
- pomiary geodezyjne według potrzeb innych jednostek organizacyjnych;
- prowadzenie wewnętrznej dokumentacji geodezyjnej.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: średnie kierunkowe (geodezyjne) - wskazane wyższe kierunkowe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w tym 6 miesięcy (zatrudnienia, praktyki lub stażu) w wykonawstwie geodezyjnym
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość obsługi programów geodezyjnych WinKalk, Mikromapa;
- znajomość procedur w administracji publicznej;
- znajomość prawa geodezyjnego i kartograficznego;
- znajomość obsługi komputera.
wymagania dodatkowe
- znajomość oprogramowania ArcGIS;
- komunikatywność i kreatywność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (zatrudnienie, praktyka lub staż w jednostkach wykonawstwa geodezyjnego) i posiadane kwalifikacje.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
- kopie wszystkich posiadanych świadectw pracy.
Termin składania dokumentów: 29-12-2014
Miejsce składania dokumentów: Urząd Morski, Al. Sienkiewicza 18 - sekretariat, 76-200 Słupsk
Inne informacje:
- W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mailowy.
- Wszystkie oświadczenia (wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Urzędu) muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.