Specjalista do spraw geodezji i kartografii (Olsztyn)
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie poszukuje kandydatów na stanowisko:
Główny specjalista do spraw geodezji i kartografii w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezji i Kartografii
Adres urzędu: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przeprowadzanie kontroli jednostek wykonawstwa geodezyjnego;
- realizowanie kontroli administracji geodezyjnej wykonującej zadania zlecone z zakresu administracji rządowej;
- nadzór nad realizacją przez samorządy terytorialne zadań z zakresu geodezji i kartografii;
- rozpatrywanie skarg obywateli na działania administracji geodezyjnej oraz wykonawców prac geodezyjnych;
- przygotowywanie projektów decyzji w postępowaniach odwoławczych z zakresu geodezji i kartografii;
- opracowywanie projektów decyzji administracyjnych wydawanych w postępowaniach nadzwyczajnych z zakresu geodezji i kartografii;
- wnioskowanie do rzecznika dyscyplinarnego o wszczęcie postępowania wyjaśniającego dotyczącego osób wykonujących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: wyższe geodezyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze geodezji i kartografii
- pozostałe wymagania niezbędne:
- uprawnienia formalno-prawne w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 ze zm.), ,
- znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe z zakresu informatyki lub z obszaru geodezji i kartografii,
- 1 rok stażu pracy w administracji publicznej,
- pozostałe zakresy uprawnień zawodowych wynikające z art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 ze zm.)
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia
Termin składania dokumentów: 01-12-2014
Miejsce składania dokumentów:
- Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn, (pok. 122 ) z dopiskiem "ogłoszenie nr (właściwy dla danego ogłoszenia)" na liście motywacyjnym
Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze na tym stanowisku to ok. 2820 zł brutto;
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 52 32 484.