Podinspektor ds. katastru nieruchomości, geodezji i kartografii (Szczecin)
Prezydent Szczecina ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
Podinspektor ds. katastru nieruchomości, geodezji i kartografii w Biurze Geodety Miasta
Opis stanowiska:
Do zadań pracownika będzie należało:
1. prowadzenie spraw z zakresu:
a) zadań powiatu: ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości) – postępowań administracyjnych, klasyfikacji gleboznawczej gruntów, powszechnej taksacji nieruchomości, szczegółowych osnów geodezyjnych, ochrony znaków geodezyjnych, zakładania GESUT oraz BDOT 500, nadzoru i kontroli urzędów, instytucji i przedsiębiorców dotyczących przestrzegania przepisów obowiązujących w dziedzinie geodezji i kartografii, nadzoru i kontroli nad prowadzeniem państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego przez Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Szczecinie, ustalania linii brzegowej wód, scalania i wymiany gruntów,
b) zadań gminy: rozgraniczeń nieruchomości,
c) udostępniania informacji publicznej w zakresie zadań gminy i powiatu realizowanych w Biurze,
2. obsługa interesantów i czuwanie nad załatwianiem ich spraw,
3. obsługa komputera w zakresie prowadzonych spraw,
4. dokonywanie wglądu do baz danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym do bazy danych ewidencji gruntów i budynków,
5. dokonywanie wglądu i przeprowadzanie analizy materiałów archiwalnych zgromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym,
6. dokonywanie wglądu do Ksiąg Wieczystych i analiza ich treści w zakresie prowadzonych spraw.
7. bieżące prowadzenie komputerowej bazy danych rejestru Obsługi Interesantów w zakresie prowadzonych spraw,
8. udział w przygotowywaniu warunków technicznych oraz dokumentacji niezbędnej do zleceń prac geodezyjnych, udział w postępowaniu o zamówienie publiczne oraz w odbiorach zlecanych prac,
9. współpraca z I Referatem BGM, innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta oraz z Miejskim Ośrodkiem Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Szczecinie
10. wyszukiwanie aktów prawnych i orzeczeń sądowych w zakresie prowadzonych spraw,
11. archiwizacja dokumentów.
Niezbędne [konieczne] wymagania:
1. obywatelstwo polskie,
2. wykształcenie wyższe techniczne, kierunek: geodezja i kartografia,
3. znajomość przepisów prawa: ustawy z 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym [Dz.U. z 2013r., poz. 594 z późn. zm.[], ustawy z 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym [Dz.U. z 2013r., poz. 595 z późn. zm.], Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy z 17 maja 1989r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne [Dz.U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.], ustawy z 18 lipca 2001r. – Prawo wodne: dział I, rozdział 2 [Dz.U. z 2012, poz. 145 z późn. zm.], rozporządzenia z 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków [Dz.U. z 2001r. Nr 38, poz. 454 z późn. zm.], rozporządzenia z 14 kwietnia 1999r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości [Dz.U. z 1999r. Nr 45, poz. 453], rozporządzenia z 12 lutego 2013r. w sprawie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej [Dz.U. 2013, poz. 383], rozporządzenia z 9 listopada 2011r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego [Dz. U. z 2011r. Nr 263, poz. 1572],
4. znajomość pakietu MS Office,
5. kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
6. kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7. nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
1. doświadczenie w pracy związanej z geodezją i kartografią lub staż pracy w administracji geodezyjnej lub w jednostce wykonawstwa geodezyjnego,
2. uprawnienia zawodowe geodezyjne z zakresu 1 i 2 - określone w art. 43 ustawy - Prawo geodezyjne i kartograficzne: 1) geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne; 2) rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych
3. znajomość przepisów Działu III Rozdziału 1 ustawy z 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami [Dz.U. z 2014r., poz. 518 z późn. zm.],
4. odpowiedzialność, samodzielność, zdolności analityczne, komunikatywność, dokładność, umiejętność samokształcenia, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista.
Wymagane dokumenty:
1. życiorys [CV] z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj.: adres e-mail, numer telefon lub adres zamieszkania,
2. list motywacyjny,
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe kierunkowe + suplement do dyplomu [obowiązuje od 1 stycznia 2005r.],
5. kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach,
6. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
7. referencje z dotychczasowych miejsc pracy [jeżeli takie kandydat posiada],
8. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
9. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
10. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
11. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania rekrutacyjnego danych osobowych, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych [Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.].
Oferty należy składać lub przesyłać do: 01 grudnia 2014r. [włącznie] [Uwaga: liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Szczecin] na adres: Urząd Miasta Szczecin Wydział Organizacyjny, pok. 140 Armii Krajowej 1 70-456 Szczecin, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w BGM, Nr 50/14”.
Kwestionariusz osobowy jest dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Szczecin w części dotyczącej naborów na stanowiska.
Bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu [91] 42-45-210 lub 42-45-524.