Główny specjalista ds. geodezji (Szczecin)
Urząd Morski w Szczecinie poszukuje kandydatów na stanowisko:
Główny specjalista do spraw geodezji w Wydziale Gospodarki Przestrzennej i Geodezji
Adres urzędu: Urząd Morski w Szczecinie, 70-207 Szczecin, Plac Batorego 4
Miejsce wykonywania pracy: Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Kierowanie pracą zespołu w celu uzyskania prawidłowości i terminowości wykonania zadań. Czuwanie nad zgodnością z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie geodezji i gospodarki gruntami.
- Współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej w zakresie tworzenia i opiniowania aktów prawa krajowego i miejscowego.
- Opracowywanie opinii i ekspertyz w dziedzinie geodezji i gospodarki gruntami dla komórek organizacyjnych UMS.
- Koordynacja prac związanych z zamówieniami publicznymi na roboty geodezyjno - kartograficzne, fotogrametryczne i teledetekcyjne oraz informatyczne zlecane przez UMS (prace wykonywane przez zewnętrzne podmioty krajowe i zagraniczne).
- Wdrażanie procedur wynikających z bieżących zmian w prawodawstwie, pozyskiwanie z różnych źródeł informacji geodezyjno-kartograficznej.
- Bieżąca analiza rynku prac geodezyjnych (ceny i technologie), uczestnictwo w przedsięwzięciach związanych z wprowadzaniem nowych technologii geodezyjnych i informatycznych.
- Gospodarka sprzętem i wyposażeniem przyznanym w celu realizacji zadań zespołu. Utrzymanie właściwych standardów sprzętu i wyposażenia (wnioskowanie o zakup nowoczesnych urządzeń pomiarowych, atesty i remonty sprzętu, zakupy uzupełniające materiałów i wyposażenia).
- Wykonywanie w miarę potrzeb innych zadań z zakresu właściwości Wydziału GPG, związanych w szczególności, z gospodarka nieruchomościami w odniesieniu do obszarów lądowych i
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: wyższe geodezyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w zawodzie geodety
- pozostałe wymagania niezbędne:
- uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii: zakres 1 - geodezyjne pomiary sytuacyjno wysokościowe realizacyjne i inwentaryzacyjne
- uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii: zakres 2 - rozgraniczenia i podziały nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych;
wymagania dodatkowe
- znajomość języka angielskiego odpowiadająca poziomowi B1
- znajomość przepisów z zakresu prawa administracyjnego (kpa) ustawy o gospodarce nieruchomościami, kodeksu cywilnego
- 1 rok pracy – w administracji państwowej lub samorządowej
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów: 28-10-2014
Miejsce składania dokumentów:
- Urząd Morski w Szczecinie, Wydział Spraw Pracowniczych, pok. 221 a, Plac Batorego 4, 70-207 Szczecin
- Dodatkowe informacje dotyczące naboru pod nr tel.: 91 4403 552.