Specjalista ds. kontroli służby geodezyjnej i kartograficznej (Warszawa)
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista do spraw kontroli wewnętrznej i zewnętrznej w Wydziale Nadzoru i Kontroli Departamentu Nadzoru, Kontroli i Organizacji Służby Geodezyjnej i Kartograficznej
Adres urzędu
Główny Urząd Geodezji i Kartografii, ul. Wspólna 2, 00-926 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Dokonywanie analizy działań i rozstrzygnięć podejmowanych przez wojewódzkich inspektorów nadzoru geodezyjnego i kartograficznego (WINGIK) oraz, na ich podstawie opracowywanie opinii w sprawach dotyczących nadzoru Głównego Geodety Kraju nad WINGIK, w celu zapewnienia poprawnego rozpatrywania skarg i wniosków wpływających do Głównego Geodety Kraju.
- Przeprowadzanie kontroli urzędów, instytucji publicznych i przedsiębiorców w celu zapewnienia przestrzegania przepisów z zakresu geodezji i kartografii.
- Realizowanie kontroli wewnętrznych w Urzędzie, podczas których dokonywana jest ocena poprawności realizacji zadań przez kontrolowane komórki organizacyjne, w celu przedstawienia Kierownictwu Urzędu oceny funkcjonowania jednostki.
- Uczestniczenie w monitorowaniu kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w Głównym Urzędzie Geodezji i Kartografii przez organy do tego uprawnione, w szczególności poprzez współpracę z komórkami organizacyjnymi Urzędu objętymi kontrolą, w celu zapewnienia terminowej obsługi organów kontrolnych oraz odpowiedniego nadzoru nad realizacją zaleceń pokontrolnych.
- Uczestniczenie w monitorowaniu spraw dotyczących nadzoru Głównego Geodety Kraju nad WINGIK oraz w sporządzaniu okresowych informacji na temat zaawansowania realizacji spraw, w celu dostarczenia Głównemu Geodecie Kraju bieżącej informacji w zakresie prawidłowości działania nadzorowanych organów.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: wyższe w zakresie geodezji i kartografii lub prawa, lub administracji.
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej wykonującej zadania w dziedzinie geodezji i kartografii lub w wykonawstwie geodezyjnym.
- pozostałe wymagania niezbędne:
- Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi.
- Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej.
- Dobra znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz ustawy Prawo budowlane.
- Dobra znajomość przepisów Kpa, ustawy o finansach publicznych, o dyscyplinie finansów publicznych.
- Znajomość zasad i procedur przeprowadzania kontroli oraz umiejętność praktycznego wykonywania kontroli administracyjnych.
- Zdolność analitycznego myślenia.
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
- Gotowość do odbywania podróży służbowych.
- Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne albo zgoda na poddanie się poszerzonemu postępowaniu sprawdzającemu.
wymagania dodatkowe
- W przypadku wykształcenia geodezyjnego i kartograficznego - studia podyplomowe z zakresu prawa administracyjnego.
- Posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji w zakresie 1 i 2.
- Umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej.
- Asertywność i samodzielność.
- Systematyczność, dokładność i solidność w prowadzeniu spraw.
- Dyspozycyjność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów: 09-09-2014
Miejsce składania dokumentów:
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
Wspólna 2
00-926 Warszawa
z dopiskiem „Ogłoszenie nr 162425 – specjalista „NG/NIK/3”