Specjalista ds. rozwoju i utrzymania Architektury SIG (Warszawa)

Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie poszukuje kandydatów na stanowisko:

Główny specjalista do spraw rozwoju i utrzymania Architektury SIG w Departamencie Informatyzacji i Rozwoju Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa
  • Centralny Ośrodek Dokumentacji
    Geodezyjnej i Kartograficznej
    ul. Olbrachta 94 b
    01–102 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowuje wytyczne architektoniczne dla projektów i systemów w oparciu o najlepsze praktyki i standardy techniczne oraz kontrola zgodności wdrożeń z wytycznymi SIG.
  • Zapewnia rozwój i utrzymanie Architektury SIG, w tym przygotowywanie specyfikacji oraz projektów technicznych poszczególnych komponentów oraz integracji pomiędzy nimi ze szczególnym uwzględnieniem wymagań biznesowych oraz poza funkcjonalnych i operacyjnych wymogów bezpieczeństwa i elastyczności architektury technicznej i integracji.
  • Projektowanie, analizowanie i monitorowanie procesów biznesowych realizowanych przez system informatyczny Geoportal 2 w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu tych procesów.
  • Opracowuje model utrzymania wyników projektu Geoportal2 w celu zminimalizowania ryzyka zaprzepaszczenia rezultatów projektu.
  • Współpracuje z wykonawcami oraz nadzoruje wykonywane przez nich zadania (zgodnie z Architekturą SIG) w celu prawidłowej realizacji umów zawartych w ramach projektu Geoportal 2.
  • Opracowuje zasady bezpieczeństwa i zasady ich implementacji w projekcie Geoportal2 (zgodnie z Architekturą SIG) w celu zminimalizowania ryzyka dostępu do danych przez podmioty nieuprawnione.
  • Przygotowuje kryteria jakościowe projektu Geoportal2 (zgodnie z Architekturą SIG) w celu wdrożenia procesów zarządzania jakością w projekcie.
  • Opracowuje plan wdrożeniowy produktów projektu Geoportal2 (zgodnie z Architekturą SIG) i nadzór nad jego wykonaniem w celu koordynacji procesów wdrażania poszczególnych produktów projektu.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: wyższe wyższe informatyczne lub pokrewne techniczne lub geodezyjne.
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 4 lata doświadczenia zawodowego w tym co najmniej 2 lata w zakresie realizacji projektów informatycznych wykorzystujących środki unijne w administracji publicznej.
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • przeszkolenie z zakresu zarządzania projektami,
    • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1),
    • znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych,
    • znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej,
    • znajomość przepisów Dyrektywy INSPIRE i przepisów wykonawczych do dyrektywy INSPIRE,
    • znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych,
    • praktyczna znajomość administrowania bazami danych,
    • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office,
    • aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” albo zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.

wymagania dodatkowe

  • znajomość zarządzania projektami zgodnie z metodyką PRINCE 2,
  • znajomość zarządzania systemami informatycznymi w oparciu o ITIL
  • znajomość standardów technicznych INSPIRE,
  • znajomość standardów technicznych OGC,
  • znajomość standardów technicznych z rodziny ISO 19100,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność, odpowiedzialność,
  • systematyczność, dokładność,
  • asertywność.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów: 16-06-2014

Miejsce składania dokumentów:

Główny Urząd Geodezji i Kartografii, Wspólna 2, 00-926 Warszawa z dopiskiem „Ogłoszenie nr 160553 - główny specjalista IZ/PG2/13”

Inne informacje:

  • W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
  • Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
  • Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
  • Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.

Nasze patronaty

XXIII Ogólnopolskie Sympozjum Fotogrametryczno-Teledetekcyjne
18-20 września 2024
INTERGEO 2023
10-12 października 2023
VIII Forum BioGIS
29-30.11.2023
GIS Day w Stolicy
23 listopada 2023

Quizy mapowe

Gdzie leży ten kraj?
Puzzle z mapą świata
Jaki to kraj?
Quiz WORLDLE - Jaki to kraj?
Wersja dla zaawansowanych
Geoquiz historyczny
EOGuesser