Stanowisko ds. geodezji (Warszawa)

Prezydent miasta stołecznego Warszawy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy

Stanowisko ds. geodezji w Biurze Geodezji i Katastru

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:

  • rozpatrywanie wniosków o udostępnianie danych z baz danych ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorczej;
  • udostępnianie danych z baz danych ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorczej;
  • naliczanie stosownych opłat oraz wystawianie dokumentów finansowo-księgowych oraz sporządzanie korekt wystawionych dokumentów finansowych.;
  • koordynowanie i nadzorowanie udostępniania danych z baz danych ewidencji gruntów i budynków w Delegaturach Biura;
  • przygotowywanie sprawozdań, zestawień i analiz związanych z realizacją zadań z zakresu działania Wydziału;
  • rozpatrywanie, i wydawanie wydruków, wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego;
  • rozpatrywanie wniosków i wydawanie zaświadczeń oraz postanowień w sprawie odmowy wydania zaświadczeń w trybie kodeksu postępowań administracyjnych

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
  • wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia o kierunku geodezja i kartografia
  • min. roczny staż pracy
  • min. roczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe:

  • min. 2 – letni staż pracy
  • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
  • praktyczna znajomość problematyki gruntów i budynków
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel), ISEG 2000, GEO-MAP
  • znajomość regulacji prawnych z zakresu: prawa geodezyjnego i kartograficznego, rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o księgach wieczystych i hipotece, ustawy o własności lokali, ustawy kodeks cywilny, ustawy kodeks postępowania cywilnego, samorządu terytorialnego (w tym ustawa o ustroju m.st. Warszawy), ustawy o pracownikach samorządowych
  • samodzielność, sumienność, organizacja pracy własnej, radzenie sobie ze stresem, komunikatywność

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
  • kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających min. roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
  • podpisane odręcznie oświadczenie o posiadanym obywatelstwie*
  • kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
  • podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych*
  • podpisane odręcznie oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*
  • podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.”*
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
  • dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów do pokoju 1724 w siedzibie Biura Kadr i Szkoleń lub przesłanie za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 21.03.2014r. na adres: Urząd m.st. Warszawy BIURO KADR I SZKOLEŃ Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa z dopiskiem na kopercie: „Nr Ref. 2642-MS-BGiK” oraz imię i nazwisko Kandydata

*Druki oświadczeń są do pobrania na stronie BIP m.st. Warszawy

Nasze patronaty

XXIII Ogólnopolskie Sympozjum Fotogrametryczno-Teledetekcyjne
18-20 września 2024
INTERGEO 2023
10-12 października 2023
VIII Forum BioGIS
29-30.11.2023
GIS Day w Stolicy
23 listopada 2023

Quizy mapowe

Gdzie leży ten kraj?
Puzzle z mapą świata
Jaki to kraj?
Quiz WORLDLE - Jaki to kraj?
Wersja dla zaawansowanych
Geoquiz historyczny
EOGuesser