Stanowisko ds. geodezji (Warszawa)
Prezydent miasta stołecznego Warszawy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
Stanowisko ds. geodezji w Biurze Geodezji i Katastru
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- rozpatrywanie wniosków o udostępnianie danych z baz danych ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorczej;
- udostępnianie danych z baz danych ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorczej;
- naliczanie stosownych opłat oraz wystawianie dokumentów finansowo-księgowych oraz sporządzanie korekt wystawionych dokumentów finansowych.;
- koordynowanie i nadzorowanie udostępniania danych z baz danych ewidencji gruntów i budynków w Delegaturach Biura;
- przygotowywanie sprawozdań, zestawień i analiz związanych z realizacją zadań z zakresu działania Wydziału;
- rozpatrywanie, i wydawanie wydruków, wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego;
- rozpatrywanie wniosków i wydawanie zaświadczeń oraz postanowień w sprawie odmowy wydania zaświadczeń w trybie kodeksu postępowań administracyjnych
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
- wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia o kierunku geodezja i kartografia
- min. roczny staż pracy
- min. roczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
- min. 2 – letni staż pracy
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
- praktyczna znajomość problematyki gruntów i budynków
- umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel), ISEG 2000, GEO-MAP
- znajomość regulacji prawnych z zakresu: prawa geodezyjnego i kartograficznego, rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o księgach wieczystych i hipotece, ustawy o własności lokali, ustawy kodeks cywilny, ustawy kodeks postępowania cywilnego, samorządu terytorialnego (w tym ustawa o ustroju m.st. Warszawy), ustawy o pracownikach samorządowych
- samodzielność, sumienność, organizacja pracy własnej, radzenie sobie ze stresem, komunikatywność
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
- kopie dokumentów potwierdzających min. roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
- podpisane odręcznie oświadczenie o posiadanym obywatelstwie*
- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
- podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych*
- podpisane odręcznie oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*
- podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.”*
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
- dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów do pokoju 1724 w siedzibie Biura Kadr i Szkoleń lub przesłanie za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 21.03.2014r. na adres: Urząd m.st. Warszawy BIURO KADR I SZKOLEŃ Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa z dopiskiem na kopercie: „Nr Ref. 2642-MS-BGiK” oraz imię i nazwisko Kandydata
*Druki oświadczeń są do pobrania na stronie BIP m.st. Warszawy