Specjalista w Wydziale Fotogrametrii i Kartografii Tematycznej GUGiK (Warszawa)
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista do spraw technologii informacyjnych w Projekcie Model bazy danych przestrzennych dotyczących środowiska przyrodniczego wraz z systemem zarządzania w aspekcie kartograficznych opracowań tematycznych – enviDMS w Wydziale Fotogrametrii i Kartografii Tematycznej Departamentu Geodezji, Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przygotowuje, weryfikuje i uzgadnia dokumentację dotyczącą realizowanych zadań w Projekcie enviDMS w zakresie IT.
- Bezpośrednio współpracuje w zakresie IT z wykonawcami zewnętrznymi zamówień publicznych dotyczących realizacji projektu enviDMS oraz prowadzi kontrolę opracowanych przez wykonawców produktów.
- Współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie opracowania wymagań i utrzymania produktów IT w celu zapewnienia zgodności produktów z Architekturą Systemów Informacyjnych GUGiK (SIG).
- Udziela wyjaśnień w zakresie IT na wystąpienia wykonawców zewnętrznych realizujących zadania związane z Projektem enviDMS
- Prowadzi monitoring realizacji Projektu enviDMS pod względem informatycznym, przygotowuje projekty zaleceń oraz wytycznych technicznych dla wykonawców.
- Przygotowywanie wniosków i koniecznej dokumentacji oraz udział w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych w ramach planu zamówień publicznych, przygotowanie projektów umów cywilno-prawnych w tym zakresie, a także udział w odbiorach prac w celu dokonania zakupu usług i dostaw koniecznych do właściwej realizacji Projektu.
- Udział w krajowych i zagranicznych konferencjach, seminariach, warsztatach i spotkaniach w zakresie działania stanowiska pracy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: wyższe geodezyjno-kartograficzne w zakresie kartografii lub systemów informacji geograficznej, lub wyższe informatyczne lub wyższe pokrewne techniczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z budową baz danych oraz systemów teleinformatycznych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym B1.
- Znajomość administrowania danymi przestrzennymi w środowisku bazodanowym.
- Znajomość zagadnień związanych z budową i modelowaniem baz danych.
- Znajomość zagadnień technicznych i administracyjnych wykorzystywanych przy budowie systemów teleinformatycznych.
- Znajomość narzędzi GIS.
- Znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi.
- Umiejętność obsługi MS Office oraz urządzeń biurowych.
- Umiejętności analityczne.
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole.
wymagania dodatkowe
- Znajomość zagadnień z dziedziny geografii, kartografii i systemów informacji geograficznej GIS.
- Znajomość ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej wraz z aktami wykonawczymi.
- Znajomość aktów prawnych i standardów technicznych dotyczących wdrażania Dyrektywy INSPIRE.
- Znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi.
- Samodzielność, odpowiedzialność, systematyczność, dokładność.
- Asertywność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów: 18-03-2014
Miejsce składania dokumentów:
Główny Urząd Geodezji i Kartografii, Wspólna 2, 00-926 Warszawa z dopiskiem "Ogłoszenie nr 158381 - specjalista GI/FOTO/enviDMS/3"
Inne informacje:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 8280 lub 8354.