Stanowisko ds. obsługi zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Jelenia Góra)

Prezydent Jeleniej Góry ogłasza nabór na:

Stanowisko ds. obsługi zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

1. Wymagania niezbędne:

  • spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych,
  • wykształcenie wyższe geodezyjne,
  • znajomość przepisów prawa w zakresie ustaw: prawo geodezyjne i kartograficzne, kodeksu postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym,
  • doświadczenie zawodowe lub staż absolwencki w pracy w administracji samorządowej lub rządowej.

2. Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność pracy w zespole,
  • odporność na stres.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku m.in.:

  • aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków w części graficznej i opisowej,
  • aktualizacja mapy zasadniczej,
  • przygotowywanie materiałów i wytycznych do wykonywania zgłaszanych prac geodezyjnych i kartograficznych

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • praca na II piętrze w budynku przy ul. Ptasiej 2-3, budynek nie jest wyposażony w windę, w pomieszczeniu pracy jest odpowiednia szerokość dojść i przejść,
  • stanowisko związane z pracą przy komputerze, pracą w terenie, rozmowami telefonicznymi oraz bezpośrednią obsługą klientów.

5. Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • oświadczenie o treści:” Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłam (byłem) skazana(y) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe"
  • kopia dokumentu tożsamości,
  • kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie /kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych/, doświadczenie zawodowe /kserokopie świadectw pracy, dokumenty potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej, zaświadczenie o odbyciu stażu absolwenckiego/, kwalifikacje i umiejętności /dokumenty potwierdzające ukończone szkolenia/,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

- w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Urzędu Miasta Jelenia Góra ul. Sudecka 29 pok. 19 / I piętro/ z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. obsługi zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami” lub - na adres: Wydział Organizacyjny i Kadr Urząd Miasta Jelenia Góra ul. Sudecka 29, 58-500 Jelenia Góra z dopiskiem j/w w terminie do dnia 30 stycznia 2014 r.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami ) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) oraz własnoręcznym podpisem.

Nasze patronaty

XXIII Ogólnopolskie Sympozjum Fotogrametryczno-Teledetekcyjne
18-20 września 2024
INTERGEO 2023
10-12 października 2023
VIII Forum BioGIS
29-30.11.2023
GIS Day w Stolicy
23 listopada 2023

Quizy mapowe

Gdzie leży ten kraj?
Puzzle z mapą świata
Jaki to kraj?
Quiz WORLDLE - Jaki to kraj?
Wersja dla zaawansowanych
Geoquiz historyczny
EOGuesser