Platforma lokalizacyjna mapGO24 w drodze na rynek globalny
Firma IMAGIS S.A. powołała nową spółkę mapGO24 S.A. w celu efektywnej komercjalizacji platformy lokalizacyjnej mapGO24.com, zarówno na rynku polskim jak i na rynkach międzynarodowych.
Strategia rozwoju platformy mapGO24 zakłada pozyskanie jak największej liczby użytkowników usługi śledzenia/lokalizowania urządzeń mobilnych. Usługa ta w odróżnieniu od konkurencji, w mapGO24 jest bezpłatna. Dzięki temu Spółka zamierza, w stosunkowo krótkim czasie zbudować popularność platformy i stworzyć efektywną bazę odbiorców, którym zaoferuje nowe, płatne usługi mapGO24 Tracker i mapGO24 Biznes.
- W IMAGIS S.A., cały czas analizujemy trendy rynkowe i szukamy nowych możliwości rozwoju i dywersyfikacji źródeł przychodu. Dzięki temu tworzymy nowe perspektywiczne linie biznesowe, które odpowiadają na potrzeby konsumentów i umożliwiają generowanie wysokiej marży. Tak powstała platforma lokalizacyjna mapGO24.com, która oferuje usługi lokalizacyjne dla osób indywidualnych oraz firm. Dostrzegamy duże zapotrzebowanie na usługi lokalizacyjne już dziś, a w przyszłości staną się one niezbędne – mówi Marcin Niewęgłowski, Prezes IMAGIS S.A.
- Plany zakładają komercjalizację platformy na rynku globalnym. Obecnie Spółka rozpoczęła działania zmierzające do pozyskania międzynarodowych partnerów – dodaje Marcin Niewęgłowski.
Platforma lokalizacyjna mapGO24 w jednym miejscu oferuje wszystkie dostępne usługi lokalizacyjne:
- lokalizowanie telefonów mapGO24, to bezpieczna lokalizacja dzieci, starszych, rodziny, znajomych. Umożliwia lokalizację dowolnej osoby wyposażonej w smartfon lub tablet z systemem Android oraz iOS. Usługa ta jest bezpłatna.
- dedykowane urządzenia śledzące mapGO24 TRACKER, to precyzyjne i kompleksowe rozwiązanie umożliwiające lokalizację i śledzenie dowolnych obiektów i osób (samochody, maszyny budowalne, zwierzęta). Usługi realizowane są w oparciu o własne urządzenia GPS tak zwane ”TRACKERY”.
- zarządzanie mobilnymi pracownikami mapGO24 Biznes to redukcja kosztów prowadzonego biznesu. Umożliwia efektywną lokalizację pracowników wyposażonych w smartfony lub tablety. Optymalizuje zarządzanie mobilnymi pracownikami a zwłaszcza dużymi zespołami terenowymi (kurierzy, dostawcy, monterzy, handlowcy).
W lipcu br., na polskim rynku Spółka rozpoczyna zintensyfikowaną kampanię reklamową platformy mapGO24.com w Onet.pl, Google.pl oraz Facebook.pl.
Źródło: IMAGIS