Konkurs Samorządowy lider cyfryzacji - zgłoszenia do 30 czerwca
Zarząd Województwa Mazowieckiego przedłużył termin składania zgłoszeń do I edycji konkursu pn. "Samorządowy lider cyfryzacji" do 30 czerwca br.
Celem konkursu jest wyłonienie Urzędu, którego dorobek w zakresie cyfryzacji wyróżnia się spośród pozostałych Urzędów na terenie województwa mazowieckiego w obszarze zastosowań nowoczesnych technik informacyjnych i komunikacyjnych, ukazanie kluczowej roli wdrażanych narzędzi i rozwiązań informatycznych we wspomaganiu działalności Urzędu oraz promocja działań z zakresu cyfryzacji, które wpłynęły na usprawnienie pracy Urzędu i obsługi obywateli.
W konkursie może wziąć udział każdy Urząd z województwa mazowieckiego, który zaprezentuje swoje osiągnięcia w dziedzinie:
- Wprowadzenia e-usług dla obywateli i przedsiębiorców.
- Wdrożenia elektronicznych systemów dziedzinowych i systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją.
- Utworzenia portalu mapowego.
- Publikacji danych przestrzennych.
Regulamin konkursu oraz formularz zgłoseniowy dostępne są na stronie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.