Lider Cyfryzacji - konkurs dla urzędów województwa mazowieckiego

Województwo Mazowieckie ogłasza konkurs dla urzędów gmin, urzędów miast oraz starostw powiatowych województwa mazowieckiego pn. „Samorządowy lider cyfryzacji”, w którym oceniany będzie poziom świadczenia e-usług dla obywateli i przedsiębiorców oraz publikacja usług danych przestrzennych.

Celem konkursu jest wyłonienie Urzędu, którego dorobek w zakresie cyfryzacji wyróżnia się spośród pozostałych Urzędów na terenie województwa mazowieckiego w obszarze zastosowań nowoczesnych technik informacyjnych i komunikacyjnych, ukazanie kluczowej roli wdrażanych narzędzi i rozwiązań informatycznych we wspomaganiu działalności Urzędu oraz promocja działań z zakresu cyfryzacji, które wpłynęły na usprawnienie pracy Urzędu i obsługi obywateli.

W konkursie może wziąć udział każdy Urząd z województwa mazowieckiego, który zaprezentuje swoje osiągnięcia w dziedzinie:

Termin składania zgłoszeń trwa od 10 kwietnia do 31 maja 2017 r. Zgłoszenia przyjmowane będą wyłącznie na formularzach zgłoszeniowych, które wraz z regulaminem zostaną wkrótce udostępnione na stronie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.